Registrering av korpsinformasjon
I forkant av konkurransen trenger vi en del informasjon fra dere:
a) Registrering av korpsinfo i et digitalt skjema - frist 1. oktober
b) Innsending av partiturer - frist 1. oktober (gjelder bare hovedkorps)
a) Registrering av korpsinfo i digitalt skjema:
Skjemaet består av tre deler:
1) Program og korpsomtale: Stykkene som inngår i programmet skal registreres. Det må også sendes inn en kort korps- og programomtale som skal brukes av konferansieren i presentasjon av korpset.
2) Musikanter og medaljer: Antallet musikanter/aktører på scenen skal bekreftes. Det er også her mulig å bestille medaljer fra konkurransen.
3) Slagverk og utstyr på scenen: Registrering av slagverk og annet utstyr som skal brukes på scenen. Det skal også sendes inn et scenekart. Tegn et oppsett av korpset på scenen med stoler, notestativ og slagverksutstyr. Scenekartet lastes opp i skjemaet.
Skjemaet må ferdigstilles helt før innsending. Det skal sendes inn ett skjema pr. deltakende korps, altså må juniorkorps og hovedkorps registreres hver for seg.
Skjemaet legges ut her 1. mai 2024
b) Innsending av partiturer
Partiturer sendes inn digitalt til post@underholningskampen.no
Behov for å gjøre endringer?
Da ber vi om at dere tar kontakt med post@underholdningskampen.no